REGULAMIN ZAKUPÓW
I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorca Pani Klaudia Józwiak, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: KLAUDIA JÓŹWIAK MAKE-UP ARTIST, z siedzibą przy ul. Glębocka 3/19, 03-287 Warszawa, NIP: 5242883767 (zwana dalej "Właścicielem").
kontakt: studio@klaudiajozwiak.pl
kontakt: kontakt@thebeautyartistry.pl
II. SPRZEDAŻ
1. Sprzedawanymi produktami są produkty cyfrowe tj. premierowe bilety na wydarzenie o nazwie The Beauty Artistry prowadzone przez Klaudię Jóźwiak i Adriana Świderskiego, które odbędzie się w dniach 05, 06.03.2024 r w Warszawie, dokładna lokalizacja wydarzenia będzie ogłoszone do dnia 05.02.2024 r.
2. Na stronie dostępna jest jedna metoda płatności - płatność kartą, a dostawcą usług płatniczych jest PAYU SPÓŁKA AKCYJNA .
3. Po dokonaniu zakupu kupujący otrzyma potwierdzenie email o przebiegu transakcji.
4. Jeżeli kupujący chce otrzymać fakturę musi w składaniu zamówienia zawrzeć numer NIP i nazwę firmy.
III. DOSTAWA
1. Kupujący otrzyma zakupiony bilet w formie cyfrowej na podany email, który podał podczas składania zamówienia, najpóźniej do 3 dni roboczych ze wszystkimi informacjami dotyczącymi wydarzenia.
IV. ZWROTY
1. Prawo do zwrotu: Każda osoba, która dokonała zakupu w naszym sklepie, ma prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni na zwrot/odstąpienie od umowy bez podania przyczyny bądź odniesienie się do ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta, art. 27 )
2. Warunki zwrotu:
- zwrot musi spełniać powyższy podpunkt.
3. Procedura zwrotu:
- Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby zgłosić swoją decyzję o zwrocie wysyłając maila na adres kontakt@thebeautyartistry.pl
- Otrzymasz od nas niezbędne informacje i instrukcje dotyczące procesu zwrotu.
- Po sprawdzeniu czy zwracany produkt spełnia wszystkie podpunkty zawarte w regulaminie przystąpimy do zwrotu środków na Twoje konto.
4. Zwrot środków:
- Zwrot środków będzie dokonywany przy użyciu tej samej metody płatności, którą został dokonany zakup.
- Proces zwrotu środków może potrwać kilka dni roboczych.
5. Koszty zwrotu:
- Nie ma żadnych kosztów stronie kupującego.
V. REKLAMACJE
1. Kupujący ma prawo do zwrotu pełnej kwoty zakupionego biletu kiedy szkolenie się nie odbędzie.